Zoek op naam of artikelnummer...
Categorieën

Inkoop medewerker (36-40 uur)

Vind jij het leuk om bestellingen te plaatsen en hierover de regie te houden? En communiceer je gemakkelijk in het Nederlands en Engels? Lees dan verder!

Bij ons heb je als inkoopmedewerker echt een veelzijdige functie. Je hebt dagelijks contact met leveranciers in Europa en China, regelt het transport, houdt contact met het verkoopteam en het magazijn en verwerkt de inkoopadministratie.

Jouw taken zijn o.a.:

  • Inkooporders plaatsen via Exact en opvolgen;
  • Controleren en verwerken van orderbevestigingen, pakbonnen en facturen;
  • Bewaken van afgesproken leverdata en inplannen van transport;
  • Verwerken en beheren van productgegevens in Exact en Excel;
  • Controleren en aanleveren van artwork;
  • Contact onderhouden met de leveranciers in Europa en Verre Oosten;
  • Communiceren richting collega’s over bv. verwachte leverdata, prijsontwikkelingen en bevindingen na kwaliteitscontroles;

Wie jij bent:
Je houdt er van om je vast te bijten in de taken die onder jouw verantwoordelijkheid vallen. Je mailt en belt gemakkelijk even met de leverancier en houdt de administratie op orde. Je ziet dit echt als ‘jouw toko’ en schakelt snel tussen de verschillende werkzaamheden.   

We vragen verder:

  • Opleiding op MBO+ niveau;
  • Ruime ervaring als administratief medewerker;
  • Een enthousiaste en flexibele houding;
  • Je communiceert gemakkelijk in Nederlands en Engels;
  • Ervaring met Excel.

Wat we je bieden:

  • Deel uitmaken van een enthousiast team, binnen een open cultuur met korte lijnen;
  • Salaris is gebaseerd op leeftijd, opleiding en ervaring;
  • Werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00
  • Vakantiegeld, pensioenregeling.

Waar kom je te werken:

Haza Groep en Witbaard Feestartikelen zijn beiden al jaren een begrip in de feestmarkt en hebben kort geleden de krachten gebundeld. Onder de naam Haza-Witbaard denken we de komende jaren nog verder te groeien. Onze producten vallen onder drie groepen: Feestartikelen, Hobby producten en Cadeaupapier. Oftewel; je bent dagelijks bezig met feestjes en vrolijkheid! Wij werken in Almere in een ruim kantoor direct bij onze magazijnen op industrieterrein de Vaart.

Voor vragen of meer informatie, neem gerust contact op met Sandra Pol, Purchasing manager via sandra@haza-witbaard.nl of 06-13301451.